søndag den 4. marts 2012

UFO-syning

Alt for længe siden... så jeg starter på en frisk :-)
Årets "Fem-før-fem" udfordring på Quilt Skandinavia giver (som hvert år) et godt spark bagi til at få noget færdigt, som måske har ligget og ventet ALT for længe. Tak, Julie!! Med tre færdige er jeg godt på vej til de fem færdige før første maj.
Først et lille blomsterbillede påbegyndt i sommer, da jeg var på en uges højskolekursus med Karin Østergaard. Kun lukkekanten manglede...

12 redwork-broderier fra en BOM i en anden internet-gruppe er sammen med nogle 9'er blokke blevet til fire dækkeservietter. UFO nr. 2:


Og som det sidste i denne omgang - Et kit fra Northern Quilts er blevet til en lille taske til den lampe, jeg har med til lokalgruppe-aftnerne i City-Quilterne.


Det er første gang, jeg prøver at farvelægge broderiet, før syningen - Ikke helt tosset, vel?


Måske behøver jeg ikke spare helt så meget på farverne næste gang :-)

3 kommentarer:

  1. Godt jobba Tine, her går det framover! Den lille vesken er bare kjempenydelig!

    SvarSlet
  2. Du verden så mye flott som er ferdig!

    SvarSlet