søndag den 13. september 2009

Giveaway + Stitchers' Angel

Her i weekenden blev jeg færdig med "rose-posen" syet efter et mønster fra Helen Stubbins' Stitchers' Angel Swap (måske ligger mønstret stadig på hendes blog, hvis du er interesseret) - Og dette er ikke en gave til min hemmelige partner, så i modsætning til det sidste projekt jeg fik færdigt, kan jeg godt vise jer et billede af den :-)

This weekend I finished the rose-bag from Helen Stubbins' Stitchers' Angel Swap (maybe the pattern is still available for download on her blog, if you're interested) - And this is NOT a gift for my secret partner, so I can show you a picture of this one :-)


I dag faldt jeg også over en ny BOM, som snart starter på Dorothy Bakers blog. "Sweet Nostalgia" hedder den, og du kan også finde den via billedet til højre. Hun har også en giveaway, så SKYND dig over og skriv en kommentar - hvis du (som jeg) er blevet bidt af stitchery-dillen. Hehe.

On todays trip around in blogland I stumbled over a new BOM, soon to start on Dorothy Bakers blog. "Sweet Nostalgia" it's called, and I've added a shortcut-button on my sidebar as well. She also has a giveaway, so HURRY on over and leave a comment - if you (like me) love stitchery. Hehe.

4 kommentarer:

  1. Herlig og bedårende. Hilsen Irmelin

    SvarSlet
  2. ROSENPoSEN blev romantiskt vacker/PJ

    SvarSlet
  3. Roseposen din er nydelig og det du strikker på ser kjempeflott ut. Nydelige farger, skal det bli et skjerf/sjal?

    SvarSlet