tirsdag den 22. september 2009

Sensommer

UHM! Sensommer, sol - og brombær! I søndags plukkede jeg 1,5 kg i vildnisset bag vores sommerhus og kogte dejlig marmelade :-)

YUMMI! Indian summer - and blackberries! This weekend we had a couple of lovely sunny days in our summerhouse. I picked 1,5 kg of wild berries and cooked a wonderful jam :-)


Og så er jeg begyndt at strikke - Hvad skal det mon blive til?

And I started knitting again - What do you think it will be?
Så langt er jeg nået. Garnet er Noro Kureyon Strømpegarn - flotte farver, ikke?

This is how far I got. The yarn is Noro Kureyon Sock Yarn - wonderful colours, right?


Pst - Det skal ende sådan her (lidt andre farver...)
Pst - This is what it's going to be (different colours though...)

4 kommentarer:

  1. Jo, det er flot - ingen tvivl om det. Jeg er også stor fan af Noro, farverne er jo fantastiske, der er nærmest kun en ulempe ved det, det er træls som det snor sig, fordi det er en-trådet.
    Tørklædet skal nok blive rigtigt flot! Det er det jo sådan set allerede. :-)

    SvarSlet
  2. Hej Jette, Tak for hilsnen - Jeg har stadig ikke fundet ud af, hvordan jeg svarer på kommentarer via mail, så nu gør jeg det her :-) Ja, det er irriterende med snoningen af garnet - Jeg troede jeg måske var startet fra den forkerte ende af nøglet... Men det er åbenbart et generelt problem.

    SvarSlet
  3. Hi Tine!! Beautiful colors!! It's going to be lovely. You make me want to try to learn to knit.

    SvarSlet
  4. Ja, Noro garn er bare så dejligt!
    Hilsen fra Mary Ann!

    SvarSlet