søndag den 21. marts 2010

En UFO mindre i bunken

JUBIII! Så lykkedes det at få endnu en UFO færdig. Et slumretæppe (ca. 110 x 140 cm) til min svigermor. Toppen her blev syet i 2007 efter et bytte på International Friendship Quilters. Nu er den sat sammen med en lilla fleece-bagside og quiltet på maskine. Hmmm... Jeg håber, det passer at øvelse gør mester... Jeg øver stadig. Hehe.

Yahooo! I finally finished another UFO. It's a lap-quilt (ca. 110 x 140 cm) for my Mother in Law. This top was made in 2007 after a swap on International Friendship Quilters. I added a purple polarfleece-backing and quilted it by machine. Hmmm... Still practising my machine-quilting!

Her ses et stykke af bagsiden:

Here is a bit of the back:

Og minsandten om ikke jeg også har fået 9. og sidste del af Dus med Himlens Fugle færdig. Nu er jeg ved at sy toppen sammen, og så i gang med (hånd-)quiltningen. Glæder mig!

And I finished part 9 (last part) of the BOM I've been working on for the last 2 years. I'm putting together all the parts for the top now (almost finished!). Looking forward to quilting it (by hand)!

Dejligt at se det svinder lidt i UFO-bunken :-)
My pile of UFOs is getting smaller :-)

3 kommentarer:

  1. Flotte tepper! Gratulerer med ferdig ufo - det er deilig å få gjort ferdig ufo-er...

    SvarSlet
  2. Flotte tepper du har laget - deilig nå ufoene blir ferdige ja - man får en deilig følelse etterpå :-) Ønsker deg en riktig god påske.

    SvarSlet
  3. I like the lapquilt for your mother in law(MIL) I think she be belssed to get some nice gift!

    Big hug and carry on.
    Maksi

    SvarSlet