søndag den 14. marts 2010

Tiden går!

Det er ikke så tit jeg skriver her på bloggen, men det er absolut ikke fordi symaskinen har stået stille. Jeg har i sidste uge syet 5 sørøver-skjorter til forårets forestilling på vores yngste datters balletskole. De skal opføre Peter Pan til Store Balletskoledag på Det Kgl. Teater næste søndag. Behøver jeg sige, at hun glæder sig?
Well, I'm not a very frequent blogger, but I have been sewing! Last week I finished 5 pirate-shirts for the Peter Pan ballet, our youngest daughter's balletschool is going to show at Store Balletskoledag at the Danish Royal Theatre next Sunday. No need to say that she's very excited!

Jeg har også fået syet disse små ærteposer til min svigerfar, som ligger på hospitalet og skal genoptræne bl.a. sine hænder. Jeg tænkte, at de vil være rare at nulre med, når man nu ikke lige har et sytøj :-)
I also finished these small beanbags for my Father in Law. He's in hospital and needs to train his hands, so the idea is that he has something nice to hold and feel - now that he doesn't stitch :-)


Jeg er også blevet færdig med 8. del af Dus med Himlens Fugle. 9. (og sidste) del er også næsten færdig. Jeg glæder mig til at få sat alle delene sammen til en færdig top og komme i gang med quiltningen!
Today I finished part 8 of the Dus med Himlens Fugle BOM. Part 9 (the last one) is almost finished, so soon I can join together all the parts for the top and get started on the quilting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar