søndag den 19. april 2009

20 år undervejs!

Jubii! I nat blev jeg endelig langt om længe færdig med dette tæppe. Det er håndsyet og håndquiltet, måler 115 x 115 cm og er min ældste UFO... Faktisk er det det første tæppe, jeg startede på, og det har fulgt mig gennem 20 år. NU! er det omsider færdigt, og trænger gevaldigt til at blive vasket!!

Yahoo! Last night I finished this UFO - which has been following me for 20 years!! Handpieced and handquilted, measures 115 x 115 cm - and really needs to be washed!!

Selvom jeg burde få nogle flere UFO'er færdige - for at nå de magiske "5 før 5" på Quilt Scandinavia - er jeg meget fristet til at starte på noget nyt. Og meget belejligt har jeg netop modtaget det nyeste projekt fra Giggle Buttons Club. Et sødt vægophæng til entreen...

I have more UFOs to finish, but feel really tempted to start on the latest project from Giggle Buttons Club. Just arrived in the mail - a sweet wallhanging to welcome visitors...

1 kommentar: