mandag den 1. juni 2009

OPAM - Maj måneds projekter

Hvem kan sige mig, hvor maj blev af?? Utroligt så hurtigt dejlige forårsdage kan gå :-)
Heldigvis har jeg også haft tid til at sy siden 1. maj - Det er bare ikke blevet til så meget patchwork. I hvert fald ikke af færdige projekter.
Først var jeg med til at sy kostumer til vores yngste datters ballet-afslutning. De skulle bl.a. opføre Troldmanden fra Oz (på 15 minutter!), og hendes hold var Munchkins (eller Tumlinge, som det hedder i de danske undertekster til film-klassikeren med Judy Garland): ...og her et lidt uskarpt billede af de små Munchkins med Dorothy og Den Onde Heks i forgrunden. Alle kostumerne er tegnet af Helle Mie Frøsig


Mit andet projekt i maj var at få fornyet betrækket på madrasser og puder i stuen i vores sommerhus. De trængte gevaldigt efter mange års intens brug :-) Det gav et helt andet lys i stuen!
Desværre nåede jeg ikke at få betrækket til den gode gamle sofa færdigt - Det må blive næste gang...

Som I kan se, er det ved at være på høje tid :-)

Og så må jeg tilbage til mine patchwork-projekter... Quiltning af en top, der har ligget i nogle år (er der nogen, der kender det??) samt min Dus med Himlens Fugle - BOM'en fra Butik Himmelblå

Ingen kommentarer:

Send en kommentar