lørdag den 6. juni 2009

Redwork, SRE og en giveaway

På min tur rundt i blogland i dag faldt jeg over dette søde mønster til en klemmepose og en lille taske til strygejernet. Og det bedste er at Dawn udlover gratis mønstre til 3 heldige vindere! Så skynd dig over til hendes blog, og skriv en kommentar for at deltage i hendes giveaway.

On today's tour in blogland I found this lovely pattern by Dawn - a peg bag and a cover for your iron. Just lovely! And best of all: She's having a giveaway, so hurry over to her blog and leave a comment to enter the drawing.



Jeg får ikke broderet så meget med silkebånd, men for et par dage siden startede jeg alligevel på noget... Ikke helt færdigt, og jeg ved ikke helt hvad det skal bruges til. Men det er dejligt at arbejde med bånd og perler :-)

I don't do so much silk ribbon embroidery, but a couple of days ago I started this... Still not finished, and I don't really know what it's gouing to be used for. But I love working with the ribbons and beads :-)
Jeg er blevet færdig med april-blokken til Redwork FloralsIFQ. Så må jeg se at komme i gang med maj-blokken, inden juni bliver offentliggjort d. 21.!
I finished the block for April of the Redwork Florals at IFQ. Better get started on the the block for May, before the June block will be revealed on the 21st!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar