onsdag den 26. maj 2010

Første færdige Bagalicious projekt

Da jeg i forrige indlæg skrev om Quilt Fabric Delights' Bagalicious Club blev jeg mindet om de 3 herlige taske-kits, jeg havde liggende. Straks gik jeg i gang med at skære stofferne til den første taske, Authentic Bag - design: Sweetwater Og da dagen var omme, var jeg én taske rigere :-)

When I wrote about Quilt Fabric Delights' Bagalicious Club in my last post, I could hardly believe that I had already received 3 (THREE!) yummy kits - without starting any of them! So of course I had to get started on the first one, Authentic Bag - design: Sweetwater And by the end of the day, my collection of bags had increased :-)

Er den ikke fin? - Nice, don't you think?

Og foret matcher - Here's a closeup of the lining

Kit nr. 4 kan komme dumpende når som helst, så det er bare med at komme i gang med nr. 2 og 3 hurtigst muligt - Beach House af Natalie Ross og Girl Friday af Janelle Wind. Fortsættelse følger...
The fourth kit could be arriving shortly, so I better get on with no. 2 and 3 asap - Beach House by Natalie Ross and Girl Friday by Janelle Wind. I'll keep you posted about the progress...

1 kommentar:

  1. Det er en fin taske du har syet, og dejligt at du er blevet færdig med at sy dus med himlens fugle sammen, mit har været flittigt i brug på sofaen i stuen

    SvarSlet