mandag den 24. maj 2010

Toppen er færdig!

Jeg har tegnet abonnement hos Quilt Fabric Delights på taskemønstre + kits fra Australien - Bagalicious Club. Der er 8 mønstre i abonnementet, og jeg har modtaget de 3 første. Flotte tasker af lækre stoffer lavet af dygtige designere. Sarah Leak fra Quilt Fabric Delights har startet "Creative Team" på sin blog med gratis mønstre, tutorials og inspiration. Klik på logoet herunder eller ude i siden og lad dig inspirere!

A while ago I signed up for the Bagalicious Club at Quilt Fabric Delights. Kits for wonderful bags designed by some of Australia's best designers. sarah Leak from Quilt Fabric Delights has started a "Creative Team" on her blog with free patterns, tutorials and lots of inspiration. Click on the logo here or in my sidebar and get inspired!

I lørdags kom der en pakke fra Norge. Det var min præmie fra 5 før 5 udfordringen på Quilt Skandinavia - tak til Hilde for en dejlig overraskelse!

This weekend a package from Norway arrived - Thanks to Hilde for this nice surprise (my prize in the 5 before 5 challenge at Quilt Skandinavia)!

Og omsider er jeg blevet færdig med toppen til Dus med Himlens Fugle. En BOM fra Butik Himmelblå påbegyndt for 2 år siden. Nu skal jeg i gang med quiltningen. Har indkøbt en dåse spraylim for at slippe for riningen - det er første gang jeg limer i stedet for at ri, så det bliver spændende...
(I øvrigt tilbyder Northern Quilts netop nu denne BOM, hvis nogen er interesserede)

I finally finished the top for the Dus med Himlens Fugle BOM from Butik Himmelblå, which I started 2 years ago. Now to get started on the quilting. This will be my first try at spraybasting - Everybody says it so much easier, so i thought I'd give it a try...
(The BOM is being offered at Northern Quilts right now, of anyone wants to give it a try)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar