lørdag den 1. maj 2010

Ny sofa?

Nej, vi har ikke fået en ny sofa, men min niece ønskede sig en sovesofa i konfirmationsgave, så vi samlede ind og lavede et gavekort på beløbet. Men det er så kedeligt med en flad kuvert, så jeg lavede denne sofa til hende - og selvfølgelig skulle den have et par puder også :-) (Jeg lod fyrfadslysene være i billedet, så I kan se størrelsen)

No, it's not our new sofa, but my niece wanted a sleeping sofa for her confirmation yesterday, so I made this for her to hide the gift certificate - of course it had to have a couple of handmade cushions as well :-) (I left the tealights in the picture, so you can get an idea of the size)
Den kan foldes ud til en dobbeltseng - Her lå gavekortet.

Of course a sleeping sofa has to fold out - this was where the gift certificate was.

Fra siden...

View from one side...

Benene er 4 træperler limet på med limpistol.
The legs are made of 4 wooden beads.

5 kommentarer:

  1. Det er da det flotteste gavekort jeg har set, du har da godt nok været meget kreativ, flot flot løsning

    SvarSlet
  2. Hej Hanne,
    Tak for din kommentar. Jeg var også ganske godt tilfreds med resultatet :-)
    Tine

    SvarSlet
  3. Det kreativaste grattiskortet jag någonsin sett. Gulligt med kuddarna.

    SvarSlet
  4. Hej Pirjo, Ja, puderne var ligesom prikken over i'et :-) Tak for hyggelig kommentar!

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare flot.sikke et flot gavekort.

    SvarSlet